Final itu satu anugerah dari universiti...

hmmm......demam final exam sudah mari......
rase bru agi aku sesak2 nafas tgok result sem lepas...
skunk dah nk exam lgi.
masa mimg memcemburui aku...muahahaha

nape aku kte final itu sebagai satu anugerah... bkoz time2 cmni la kite akn rase ape itu stress yg sebenar..muahahah..n waktu cmnila kte akan berusaha mengingati ape yg lec kite ajar... n time cmnila baru aku nk bukak buku medical surgical yg tebal sejengkal tuh......*salu buku ni wat sendal pintu or alas laptop aku....kah3.....

pe pun..semoga this sem aku akn dpt buat yg terbaik....
walaupon aku rase byak agi mende aku tak cover.muahahah

1.cardiovascular n hematology in nursing
2.gastrointestinal n musculaskeletal....??????cm tk complete je name subjek nih...
3.special senses, communicable disease, parasitology n oncology of nursing....

3 paper...tpi aku tk brape nk ingt name subjek nih..... yg aku type kt ats tu pon lum tentu betol...kikikiki..panjang sgt...

gudluck kt kawan2.....
semoga semuanya sukses....
jum p perang....
tinggal senjata tinggal parang.......
pastikan doa sebagai penenang.....
mohon dipermudah kan dalam memahami dan menjawab.....

usah tragedi lama itu berulang....
insyaallah....
semua nak yg terbaik kan....
tuk follower...... yg mostly student n bakal amik exam....
wissh u the besh...

im writing....
im studying.....
coz im trying....
to get what im dreaming....
im dreaming...

wake up.......
all or nothing....
on ur shoulder.....
let the shoulder
become ur responsibility......

kuar dulu....
assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment