kejadian demi kejadian......

hurmmm..
mlang ckit nasib aku....
tkpe la kan...mungkin coobaannnn...
yg sgat memeritkan...dan memalukan......
huhuhu...
pertama:
malam tdi, bju kurung itu dah berlubang kene iron.
nape bju kurung itu????
yg disayang-sayang suke aku pakai bju tuh
tpi skunk takle pkai daaaa.....
hurmmm:)....


kedua:
aku cukup malu...
time jwab paper hbungn etnik...
meje sebelah aku tkde org....
kursi die naikkan ats meje.....
aku yg duk sebelah meje kosong tuhh
khusyuk menjawab;;;;;hehehe
tibe2..
gedegangggggg,...!!!!!!!!plus bunyi2 petir berkumandang....
kursi tu mnghempap aku..
malu dol...
yg jage exam tu tk ksian pon kt aku..
aku skit tau time tuhh..kene bgik extra time ptotnyerr..huhuhu...
atleast tnyer ahh keadaan aku...
tau ahh muke ensem...
malu2 lak nk tunjuk caring..
kucing tol lahh...
waakakaka...
camane lah kursi tu leh jtuh ketepi...
hurmmm...
wat gempak jerr...
kalo dak umah aku nmpak kejadian tuhh
mesti terbaring diorg gelakkkn aku...
wakakaka......
tpi korg tak nmpak..
yesssssssssssss!!!!!!!!!!


ketige:
uniform nursing aku..
telah bertukar warne...
mungkin terkena sumpahan sailormoon.......
dgan kuasa bulan akn munghukummuuuuuuuu!!!!!!!!...muahahaha
dri bju putih jdi merah..
hurmm, cmane nk wat ekkh....
:(...
letih ahh cmni..



dah ahh...bla lu....
kisah si pari2....
aku bukan pari2.
......hehehe...


salam.......:)

No comments:

Post a Comment