paper tsunami.......opssss!!! anatomi lahh....:)

bile kene study anatomi...ade yg smp tak tdo...sgup tak lunch....kosongkan perut......
hurmm...perot aku dah bunyik.....huhuhu.....

dri pgi aku serabut...ntah cmane nk jwab paper antu tu..antu toll..
skit pale, jiwe parah....
plessssss...

paper 2 suku..kul 12 aku dah siap mandi..pakai tudung complete....cantik2...
setengah jam kemudian....aku ditemui di atas ktil, tertido bersame nota...hahahhaa
ngantuk aku bce mende nih...
alaaaaaaaaaaa....tudung dah senget....hehehe

tel mak...nape mak tak agkt...
hurmmm.....:(
lgi 5 minit aku kua dri blik, tel mak skali lgi...
yeee...dijawab.....ehhhehe
mak ckap, jwab leklok....insyaallah...mak iringi doa restu...
huk3... makin rindu...

ceritera kisah nih...nk gtau ape yg aku jwab kt paper anatomi tdi....
cukup mengarot....
weiii aida....apesal ngan ko tdi......dalam dewan tdi pon ko nk ajak aku bergelak2 kerr....hahahahah...wat muke serius......!!!!!huhuu


de soklan yg aku pkir berpuluh kali..bce soklan jerr dah wat aku kagum...huhuu

soklan antu tu berbunyi mcm ni......>>>>>>>>>

describe the pathway of sperm from the maturation site to the site where it leave male organ?????!!!!!
hahahah...pening aku.....
pathway perr nyerr....sperm tu berenang je lah suke ati nk g mane pon...mane lah aku tau...
tu la...tak study agi.....huk3...

paper yg ngeri dah berlalu... nntikan kemunculan paper surgical n pamaco.....
takper....usahe yg termmpu.....doa, tawakal.....n yakinnnnnn,..hehehehe

kate2 dri seorg pompuan yg bergelar..... dgan gelaran......yg aku berikan.....
nurisme......:)

No comments:

Post a Comment