jelas itu telus......

pagi semalam aku online........bukak fb, then....membace sesuatu....
sesuatu yg lhir dri insan bergelar PEREMPUAN , cm aku gk..
hati perempuan, aku boleh bace.....pe yg dorg nak, aku pon same...

at first aku bace, fine....nothing to say......but there are sumthing to share....
kongsi ape????
kongsi ape yg ade dlam fikiran aku......

nilai persahabatan??
hurmmmm.......or cinta...
memg ni yg terlintas dalam ati aku...
maaf untuk dia...

andai ade insan yg tersilap dalam memilih org yg mereka ptot syg...
harap itu bukan aku....

aku sayang die...
bukan sebulan due...
tpi cukup lame...............
bia jauh mane sekalipon...tpi,ati aku kuat pegang die...
tak tau nk ckp kuat cmane...

17 feb 2010...itu tarikh sempurna...
insyaallah..sampai bile2...
hurmmm... andai pe yg kite wat semlam...ade yg terluke..
maafkan sye dak besarrr....;)

maaf sekali lg......coz sye menilai mende tu lebih awal dri awak....
penjelasan itu untuk menjelaskan sesuatu yg tidak telus antara kite..
alhamdulillah... hati kami kuat...... masih terlalu awal hubungan ini untuk diuji......
ini ujian buatku.......
tutorial buat kami......:)
pepon........fikir positif........:).......

No comments:

Post a Comment