assignment 2014

assigment 2014.....
tajuk utama berite metro pada hari ini.....

3 mei, shah alam - hurmmm.......hmpe aku dgar berite itu.....:(
isssh,air pe kt mate nih....leleh2 lak..geli ahh..huhuhu...

ngis sekejap...but cerie semula...
nape la ekk...idup kitorg..masalh melande pon leh wat lawak agi......
aku pon same... tdi bkan men ngis..huhuhhuh
cm aku ckap..
dielah makne kemanisan dalam kehidupan aku...
bukan gule2, eskrem,or CHOC..........!!!!!!!!
itu semue perosak..hehehe....
except mentos epal......muahahaha...

as long as, u n i....kite kene kuat...
tabah.....
ati ade due.....bile bergabung memg power....
huhuh..
pe pon, aku terime semua nih ngan ati yg tenang.....
setenang kasih yg ade.......


beri ruang
kasi peluang
mase masih pnjang...........:)...

insyaallah.......
akan ku cari restu itu, andai dihati ini mahu kn kamu......

chow>>>>>>>>

No comments:

Post a Comment