kerana kau MMS

berdrama aku semalam.
tibe2 nk amik ati lebih2....tu lah ltih sgat....
tak nak rehat......hmmm... tgok,pe dah jadi...
masing2 dah terase......

tpi pepun aku berjaya merajuk untuk 2 jam.....
muahahaha.....smpai berjaya mengarang kata2 cinta untuk die....
nak tau ape aku tulis.....
jap2....aku nk copy dari inbox fb aku.......
hehehe...
sila bace ayat di bwah.....

terasa malam ni saya jauh dri awak..
jauh sgat....
maaf untuk sesuatu yg melukakan ati......
saya mintak maaf.....

kadang2 saya tersilap menilai sesuatu yg saya sendiri tak pasti...
n, taktau pon ape sebenarnye yang ada dalam hati.......

p/s: kalau awak bersedih sebab saya......
jelas saya ade buat silap disitu......tpi sya tktau kt mane.....
sebab org yg selalu disamping saya, yang menjadi penunjuk setiap kesilapan saya seolah2 dia semakin jauh........


maaf sayang.....
i taktau nk ckp per....

masing2 de terase ati....:(

okeeee abis.....
JIWANG AKU SEKEJAP......HAHAHA
niat dihati nk selesai kan masalah jgan berlarutan...
alhmdulillah....selamat.....

salah faham yg btul2 memeningkan..
hnye kerana mms.....
owhhhh..kerana kau MMS......
die dipakse untuk berkate i love you....hahahaha
padan muke uuuuu.......huhuhu

pepon.....
terima kasih...
same2 meredakan prob yg ade....
saye mintak maaf k........:)

No comments:

Post a Comment