bunyi mercun tiada lagi....



hmmm...tetibe rase nk citer sal eid tuk taun nih...
post bfore ni aku cter sal kawan2 dtg umah..
sal aku tak citer agi.hhehehe

jum...watch out sal KAMI.....heheh
raye taun ni taktau ape feel aku...huk3.....
aku demam, batuk n sakit kepale menjelang hari rye....
taktau kenape.......mybe sebab.....bju raye tak siap..then ngidam sgat nk pakai bju tu......
tu pasal demam...hehehe

hmmm..rye skrang dah tak meriah cm dulu2
duit rye mimang ah dpt.......but........... tak meriah la....
nak cm dulu2...p umah org...kutip wit rye..huhu
mercun pon da tkde dah......ade sikit2 jer.huk3....
mak aku cakap......kegembiraan rya akan kembali bile kite dah berumahtgge nnti...

yeke.??aku pon tak pasti..kte tggu la beberape taun lagi.....
mungkin aku lagi gembira dari ank aku n bapak die kot...hehehe.

pe pun.eid for this ade moment yg terbaik buat ak....



k.EPI EID......:)

No comments:

Post a Comment