lagu cumil..................

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harumi hariku
Anugerah Tuhan yang sempurnakan ku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga



Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga




HMMM..SHumil sgt lagu nih..ade luv2, cuci mate aku...huhuhuhu...
.sweeettttttttttttt...
tpi pompuAN dlm VC nih......tk kiut ah....amik aku lgi baik......hahahha
perasan............!!!!!!!!!

liric yg dibold ditujukan khas buat encik dedeq........hheheeh...
rindu ngat da nih......
wekkkkkkkkkkkkkk... naak ketuk ah pale tuh.muahahaha
.
.
.citer tuk mamat dlam vc nih..tah la...bile tgok die aku teringat kt sumone...sebab the guitar kot aku ingt die.......
hahaha..kawan.. but menggile webcam ngan aku men gitar sambil nyanyi lagu " u r beautiful" by james blunt... ptotnyer nyanyi lagu rye tuk aku.mauahaha...
pe pun skunk aku membantu die tuk mendapatkan gadis impian beliau......
ko nyanyi ah cm ko nyanyi kt aku aritu......tpi make sure dak pompuan tu tak tutup webcam die cm aku wat tu....ahahahahah........ kalo tak sedih ko t......heheheh



terimalah.......

No comments:

Post a Comment