selamat marayakan hari raya......:)

rye taun ni spesel coz kawan2 time tadika kemas dulu dtg umah.ahahaha...
sume dah tua2......aku je maintain koyt.....riuh umah nih.....tunggang terbalik......... balang kuih pun boleh die terbalik kan.tu blum aku citer dorg perabiskan tisu umah aku....sebab beringus makan bihun sup.......hahaha..pedas....katenyer......

k la....kite tgok wajah membe2 aku yg dtg......wajah2 suci ktenyer......yekkkkkk..hheheh..ade yg dtg tpi tak snap koz aku terlupe.huk3....
ni je la yg sempt ekh....



huuuuuu..terime kasih wat sume yg dtg.......t taun depan kite konvoi reramai ekh......ngeeeeeeeeeee....

tu je la post pasal rye kali ni........
jussss nk wish wat sume followers aku yg di hide...eheheheh...
selamat hari raya........maaf zahir batin.....:)...salam lebaran....:)....
wat follower bru........slam perkenalan.....thanksss.....:)

No comments:

Post a Comment